0

BuKan niatku....

hehe...entah ape2 je kan tajuk tu..haha....
acctualy cerite nie mengenai peristiwa 3 hari yang lepas...

aq x tau la kan member2 aku yang kat jmti tu dapat jugak ke x kan....
tapi yang pasti aq memang dapt..hehe...

ni ha bende yg aku cakap2 kan tu....jom tengok2 ....hee
kalau nak tengok dengan lebih jelas...click je kat gamba tu k....hee

sory la JMTI atas kesalahanku kerana tidak dapat menghadirkan diriku
dalam majlis tu...aku hanyalah insan yang lemah....yang tidak terlepas
daripada godaan nafsu "nak balik umah"..kih3...membazir kertas jerk kan nak jempot2 aku segale..tapi yang penting...yepeee!!!,aku dapat alik umah cepat!!hik3

actualy...memang aku x nak datang pon kan..hik3...jahat2..hehe...
k la...gud luck kat korang yang take part dalam majlis tu k....
HAVE A NICE & HAPPYY DAY!! :-)





Copyright © 2011 | yG bERcerItew: p[R]i[N]ce alWaYS NeeD

0 comments:

Post a Comment