0

Ramadhanku di PEnanG....

erm...ramadhan....ramadhan....ramadhan.....bulan ramadhan telah datang kembali...pade bulan ni gak la dimana syaitan telah dibelenggu daripada menyesatkan mnusia....erm tu mukadimah je..hehe..aku nie bkan pndai sangat pon nk bagi2 taskirah kan ..hehe...erm masuk tahun nie da 3 tahun aku berpuasa sendiri(bukan puasa kat umah) huhu...rindu r zaman2 berpuasa an family dulu...mesti best kan..huhu ...tapi nk wat mcm ne kan,da keadaan x mengizinkan...tahun nie aq berpuasa kat penang(tempat balaja aku sekarang)...not bad la...


erm x saba r rasenye nk raye kan..hehe...(mcm budak kecik je an) hehe...bukan ape...aku just x saba je nk jumpe atuk,nenek, mak,ayah an sedare2 aku yg lain tu...kalau dulu selalu la jugak kan aku jumpe diorang,tapi sekarang,setaon sekali pon da susah nk jumpe....huhu...

27 august nie bermulalah cuti raye aku....makkk...ayahhh..tunggulah kedatangan anakdamu ini..hehe....miss diorang so much.huhu.....nanti adm tolong mak kemas2 umah ea..hehe..(anak misali nie)hee...dah x saba nie nk makan kuih almond london


a.k.a kuih kegemaran aku tu..yuuummmyyyy./,cedap2.hehe,,k la got to go...

assalammualaikum...



Copyright © 2011 | yG bERcerItew: p[R]i[N]ce alWaYS NeeD

0 comments:

Post a Comment